egy bögre kávé támogatásával
Az Androméda-köd most nem egy távoli galaxis, hanem egy hely egy teljesen átlagos 19 éves lány gondolatai számára.

blog name:androméda-köd
online:
of:
owner: me
ver.: Something!
2015. június 18., csütörtök at június 18, 2015 with 0 comment(s)
a kép nem saját

Rengeteget gondolkoztam, miről szóljon az első bejegyzés. Rengeteg ötletem volt, de mire ténylegesen leültem a laptophoz és nekiálltam az írásnak, semmi nem jutott eszembe. Pedig annyi minden érdekel most, és egy igenis nívós, értelmes bejegyzéssel szerettem volna nyitni.

Először, felvetődött bennem, hogy írok egy világmegváltó cikket a feminizmusról. Aztán rájöttem, hogy bár hiába vallom magam most már feministának, ennek a bejegyzésnek még érnie kell - túl komoly ez a téma, én pedig nem vagyok még elég jártas boncnok, valószínű nem tudnám megfelelően boncolgatni a nemek között egyenjogúság problémáját. A véleményem még kialakulóban van, nyilván nem fogok egy félkész, változó akármit idetenni elétek, mármint, ha olvassa egyáltalán bárki a blogomat.Egyébként rengeteg globális téma van, ami érdekel és szívesen megosztanám róluk a véleményem, így biztosan várható ilyen is,
Utána, eszembe jutott, hogy lehetne kritika megfogalmazás egy könyvről vagy sorozatról. De rögtön jött a kérdés: melyikről? Mi az, ami leginkább megfogna bárkit? Ezt is későbbre hanyagolom, összetettek lesznek ezek is.
Mivel nem akarok elkanyarodni a lifestyle, semmit mondó blogok világába, az időpazarlás elkerülése végett (ezt a szót sosem használtam, most sem tudom miért) hanyagolom a "tippek és tanácsok a nyári forróságra" témákat. Azonban, mindenképpen szeretnék egy bejegyzést, amiben magyarországi látnivalókat sorolok fel, hogy szerintem hova érdemes kiruccani a nyáron, illetve én hova tervezek eljutni a családommal, na nem mintha bárkit is érdekelne.
Amit még remek lehetőségnek tartottam, az egy művészeti tartalmú írás lett volna. De mivel a slam poetryvel is még bőven csak ismerkedünk, nem szerettem volna az elején a lecsóba csapni. Viszont a mutassunk be egy magyar írót/költőt ötletem is megingott, azt inkább egy rendszeres rovat formájában fogom írogatni, remélem lesz érdekeltség.
Jött a következő lépcsőfok, írjak egy zenekarról? Az ötlet nem volt rossz, de nem tartottam elég érdekesnek egy első bejegyzéshez, így inkább elcsúsztattam volna.
Esetleg egy nagy színész-mustra  elég figyelemfelhívó lenne? Biztos, hogy nem.
Mivel egyik ötletem sem tetszett magamnak, így inkább úgy döntöttem, először is összegzem, mi várható majd a blogon. Remélem lesz legalább egy ember, akit érdekelni fog.